اسپری ضد تعریق اینویزبل فرش نیوا Invisible Fresh Antiperspirants Spray
4005900051844
اسپری ضد تعریق اینویزبل فرش نیوا Invisible Fresh Antiperspirants Spray ساخت آلمان
این مدل تمام شده است
مشتریان وفادار و فعال
با خرید هر محصول متناسب با قیمت آن امتیاز دریافت نمایید و در خرید بعدی به ازای امتیاز های خود تخفیف بگیرید
سوالی دارید ؟
کارشناسان ما در طول روز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند با ما تماس بگیرید.
02126407138-9
راهنمای خرید آنلاین
راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و در صورت مشکل با تماس بگیرید
02126407138-9
ضد تعریق زنانه
بطری اسپری دار
اسپری
1
150میلی لیتر
خانمها
بدن
675/32256
مشخصه ها :
- نخسیتن دئودورانت با ماندگاری 48 ساعته بدون هیچ رد سفیدی بر پارچه های تیره و لکه های زرد رنگ
بر لباس های روشن
- با رایحه ای با طراوت و زنانه
- فاقد الکل و رنگ دهنده
- تأیید مقاومت پوستی توسط متخصصین پوست
بر لباس های روشن
- با رایحه ای با طراوت و زنانه
- فاقد الکل و رنگ دهنده
- تأیید مقاومت پوستی توسط متخصصین پوست
موارد مصرف :
اسپری خوشبو کننده و ضد عرق زنانه
روش مصرف :
قوطی را در فاصله 15 سانتی متری از زیر بغل گرفته، اسپری کنید.
هشدار مصرف :
بر روی پوست ترک خورده یا تحریک شده استفاده نکنید.
اجازه دهید محصول کاملاً خشک شود.
اجازه دهید محصول کاملاً خشک شود.
توضیحات :
نیوآ (NIVEA) یک برند آرایشی و بهداشتی است که توسط شرکت آلمانی «بایرسدورف» اداره میشود.
نیوآ (که در زبان لاتین به معنای «برف» است)، اولین محصولات محافظت از پوست بود که ویژه قشر خاصی نبود و در بازار عمده به فروش میرسید. این محصول درهامبورگ، در سال 1911 ابداع شد. قبل از ورود نیوآ، کرم پوست یک کالای لوکس و ویژه طبقات بالای جامعه بود و فقط مورد استفاده شماری از ثروتمندان قرار میگرفت.
نیوآ که در نتیجه بیست سال تحقیقات علمی بهوجود آمد، اولین کرم با پایه روغن و آب بود. دوام این نوع کرم روی پوست بسیار طولانیتر از کرمهای با پایه چربی حیوانی و گیاهی بود که تا قبل از آن وجود داشت.
نیوآ زمانی از راه رسیده بود که خانمها به تازگی در مورد ظاهرشان حساسیت پیدا کرده بودند. تولد سینما، رشد تبلیغات و دیگر نشانههای صنعتی شدن عمده، باعث به وجود آمدن مصرفکنندگان بیشتر محصولات آرایشی شده بود. این صنعتی شدن همچنین باعث به وجود آمدن یک پدیده جدید به نام «دموکراسی کالا» هم شده بود، که به تبع آن، اجناسی که در گذشته لوکس و در دسترس ثروتمندان بود، حال برای همه اقشار مردم قابل دسترسی بود.
نیوآ وعده میداد که با قیمت مناسب، پوست را هم زیبا و هم پاکیزه میکند. این وعده روشن کالا، در سال 1924 با هویت به همان اندازه شفاف نام تجاریاش، ترکیب شد و در حرکتی که اغلب آن را «برندسازی مجدد» بزرگ تاریخ میشناسند، قوطیهای فلزی به رنگ آبی تیره با لوگوی سفید رنگ نیوآ با حروف درشت به وجود آمد تا شناسایی کالا را آسانتر سازد.
نیوآ پس از برندسازی مجدد در دهه 1920، هم از نظر ظاهری و هم به لحاظ اهداف کالاهایش، به طرز قابل توجهی با ثبات باقی ماند. ارزش نام تجاری نیوآ هرگز درترجمه گم نمیشد و شعار سادهاش که در مورد نگهداری توام با ملایمت از پوست بود، تقریبا در هر جای دنیا به خوبی فهمیده شده و مورد استقبال قرار میگرفت.
در دهه 1930 شرکت بایرسدورف شروع به ساخت محصولاتی از قبیل روغنهای آفتاب، خمیر ریش، شامپو و کرم صورت کرد که فروش خوبی داشت، ولی پس از جنگ دوم جهانی، نام نیوآ در اکثر کشورها سلب مالکیت شد که بایرسدورف را مجبور کرد تا سال 1997 به خرید مجدد آنها بپردازد.
هویت ظاهری نام تجاری و ارزشهای آن، در طول سالها تقریبا یکسان باقی ماند. نیوآ هنوز نام تجاری بود که با محصولات سبک و ملایم نگهداری از پوست، با کیفیت و قیمت مناسب، مرتبط میشد.
اگر چه نیوآ نام تجاری خود را فراتر از ظرفهای اوریجینال آبی و سفیدش گسترش داد، ولی گسترههای جدید آن یعنی کرمهای مخصوص دست و صورت، دئودورانتهای نیوآ، نیوآی بدن و صابون نیوآ با این ارزشها کاملا یکسو بودند.
این تداوم باعث شکلگیری یک نام تجاری شد که مردم به آن وفادار بوده و با آن احساس آشنایی و نزدیکی میکردند. نیوآ تا امروز ثابت کرده است که یک نام تجاری است که نه تنها در طول دههها بر یک هویت دلالت داشته، بلکه از نظر بینالمللی هم گردش خوبی داشته است. در واقع جذابیت آن جهانی است و حتی بیرون از آلمان و در بسیاری از 160 کشور محل فروشش، مصرفکنندگان باور دارند که نیوآ یک نام تجاری محلی است.
شاید امروز روانشناسان متخصص در رنگ شناسی، بتوانند دلایل موفقیت شکل ظاهری نیوآ را روشن کنند؛ چون آبی رنگ دوستی و وفاداری و سفید رنگ پاکیزگی و خلوص است؛ و مسوولان نیوآ که اینترکیب رنگ را برای تاثیر خوب این رنگها هشتاد سال قبل انتخاب کرده بودند، در اوایل قرن بیست و یکم به این نتیجه رسیدند که این دو رنگ به خوبی معرف ویژگیهای نیوآ است، لذا همچنان با همان رنگ به تولید آن ادامه دادند.
نیوآ (که در زبان لاتین به معنای «برف» است)، اولین محصولات محافظت از پوست بود که ویژه قشر خاصی نبود و در بازار عمده به فروش میرسید. این محصول درهامبورگ، در سال 1911 ابداع شد. قبل از ورود نیوآ، کرم پوست یک کالای لوکس و ویژه طبقات بالای جامعه بود و فقط مورد استفاده شماری از ثروتمندان قرار میگرفت.
نیوآ که در نتیجه بیست سال تحقیقات علمی بهوجود آمد، اولین کرم با پایه روغن و آب بود. دوام این نوع کرم روی پوست بسیار طولانیتر از کرمهای با پایه چربی حیوانی و گیاهی بود که تا قبل از آن وجود داشت.
نیوآ زمانی از راه رسیده بود که خانمها به تازگی در مورد ظاهرشان حساسیت پیدا کرده بودند. تولد سینما، رشد تبلیغات و دیگر نشانههای صنعتی شدن عمده، باعث به وجود آمدن مصرفکنندگان بیشتر محصولات آرایشی شده بود. این صنعتی شدن همچنین باعث به وجود آمدن یک پدیده جدید به نام «دموکراسی کالا» هم شده بود، که به تبع آن، اجناسی که در گذشته لوکس و در دسترس ثروتمندان بود، حال برای همه اقشار مردم قابل دسترسی بود.
نیوآ وعده میداد که با قیمت مناسب، پوست را هم زیبا و هم پاکیزه میکند. این وعده روشن کالا، در سال 1924 با هویت به همان اندازه شفاف نام تجاریاش، ترکیب شد و در حرکتی که اغلب آن را «برندسازی مجدد» بزرگ تاریخ میشناسند، قوطیهای فلزی به رنگ آبی تیره با لوگوی سفید رنگ نیوآ با حروف درشت به وجود آمد تا شناسایی کالا را آسانتر سازد.
نیوآ پس از برندسازی مجدد در دهه 1920، هم از نظر ظاهری و هم به لحاظ اهداف کالاهایش، به طرز قابل توجهی با ثبات باقی ماند. ارزش نام تجاری نیوآ هرگز درترجمه گم نمیشد و شعار سادهاش که در مورد نگهداری توام با ملایمت از پوست بود، تقریبا در هر جای دنیا به خوبی فهمیده شده و مورد استقبال قرار میگرفت.
در دهه 1930 شرکت بایرسدورف شروع به ساخت محصولاتی از قبیل روغنهای آفتاب، خمیر ریش، شامپو و کرم صورت کرد که فروش خوبی داشت، ولی پس از جنگ دوم جهانی، نام نیوآ در اکثر کشورها سلب مالکیت شد که بایرسدورف را مجبور کرد تا سال 1997 به خرید مجدد آنها بپردازد.
هویت ظاهری نام تجاری و ارزشهای آن، در طول سالها تقریبا یکسان باقی ماند. نیوآ هنوز نام تجاری بود که با محصولات سبک و ملایم نگهداری از پوست، با کیفیت و قیمت مناسب، مرتبط میشد.
اگر چه نیوآ نام تجاری خود را فراتر از ظرفهای اوریجینال آبی و سفیدش گسترش داد، ولی گسترههای جدید آن یعنی کرمهای مخصوص دست و صورت، دئودورانتهای نیوآ، نیوآی بدن و صابون نیوآ با این ارزشها کاملا یکسو بودند.
این تداوم باعث شکلگیری یک نام تجاری شد که مردم به آن وفادار بوده و با آن احساس آشنایی و نزدیکی میکردند. نیوآ تا امروز ثابت کرده است که یک نام تجاری است که نه تنها در طول دههها بر یک هویت دلالت داشته، بلکه از نظر بینالمللی هم گردش خوبی داشته است. در واقع جذابیت آن جهانی است و حتی بیرون از آلمان و در بسیاری از 160 کشور محل فروشش، مصرفکنندگان باور دارند که نیوآ یک نام تجاری محلی است.
شاید امروز روانشناسان متخصص در رنگ شناسی، بتوانند دلایل موفقیت شکل ظاهری نیوآ را روشن کنند؛ چون آبی رنگ دوستی و وفاداری و سفید رنگ پاکیزگی و خلوص است؛ و مسوولان نیوآ که اینترکیب رنگ را برای تاثیر خوب این رنگها هشتاد سال قبل انتخاب کرده بودند، در اوایل قرن بیست و یکم به این نتیجه رسیدند که این دو رنگ به خوبی معرف ویژگیهای نیوآ است، لذا همچنان با همان رنگ به تولید آن ادامه دادند.
شما باید وارد شوید تا بتوانید لایک کنید
لطفا سوال یا نظر خود را بنویسید
محصولات مشابه
-
-
-
زانوبند 709 ال پی --Knee Stabilizer 709 LP
804,000 تومان
-
-
-
زانو بند 756 ال پی--Closed Patela Knee Support 756 LP
300,000 تومان
-
زانوبند 941 ال پی --Knee Support 941 LP Support
320,000 تومان
-
زانوبند 641 ال پی --Knee Support 641 LP Support
290,000 تومان
-
زانوبند 601 ال پی--Knee Support 601 LP Support
120,000 تومان
-
-
قوزک بند 944 ال پی -- Ankle Support 944 LP Support
156,000 تومان
-
-
زانو بند 769 ال پی --Patella Brace 769 LP Support
252,000 تومان
-
-
آویز دست 839 ال پی --Arm Sling 839 LP Support
265,200 تومان
-
-
قوزک بند 704 ال پی -- Ankle Support 704 LP Support
168,000 تومان
-
قوز بند 929 ال پی --Posture support Brace 929 LP Support
1,164,000 تومان
-
گردن بند نرم 906 ال پی -- Cervical Collar 906 LP Support
240,000 تومان
-
قوزبند 901 ال پی --Clavic Brace 901 LP Support
240,000 تومان
-
-
-
شکم بند لاغری 711D ال پی --Waist Trimmer 711D LP Support
348,000 تومان
-
-
گردنبند سخت 905 ال پی --Cervical Collar 905 LP Support
366,000 تومان
-
کیسه سرد و گرم 789 ال پی --ICE/HOT Pack 789 LP Support
180,000 تومان
-
-
کرم ضد آفتاب سینره SPF 40 -- Sun Block Cream SPF 40
28,900 تومان
-
-